2012. szeptember 24., hétfő

9+0

Újabb hét telt el. Menet közben még akartam jönni írni, de mindig elfelejtettem, hogy mit... A hányinger múlik, sőt mi több, de ma pl. dupla erővel tért vissza, és tegnap is hánytam majdnem. Nem értem, mi az összefüggés a hogy létem és a napszakok, ételek, levegő páratartalma stb között, de már csak abban bízom, hogy előbb vagy utóbb 12. hét is lesz :D Hátha utána jobban leszek. Az agyam megint darabjaira hullott, de ez a kimerültség miatt is lehet, mert hát a nagyobbik kel éjjel, rendületlenül, nem alszunk. Én semmiképp. A minap meglepődtem, hogy a kenyér a hűtőből köszönt vissza rám, ezek után nem lepődtem meg, hogy a kenyeres szekrényben volt a májkrém. Sokszor elfelejtem, hogy bevettem-e a vitaminokat, lista nélkül 6-8x kell menni egy nap a boltba, elindulok a lakás bármely pontjára csinálni valamit, és mire odaérek, elfelejtem, hogy mit akartam... durva.
Már csak egy hét, bár szerintem ez is gyorsan el fog telni, és utána már csak az elsejét kell valahogy túlélni :D Az nehéz lesz, este 5 messze van nagyon...
A hasam újonnan sokat szurkál, ezt jó jelnek veszem, a nagyobbikkal is ez volt, bár néha görcsölök is, de most ezt sem tudom be olyan tragédiának, ugyancsak azt tudom mondani: a nagyobbikkal is ez volt. Gondolom, a szalagok nyúlnak. Csodálom, hogy csak ilyen későn, de jobb későn, mint soha :D Ezen kívül sok másról nem tudok beszámolni, a hasam eszméletlen iramban nő, sajnos nem a baba miatt. Így most kicsit visszafogtam, inkább egészséges ételeket eszem, a felesleges, üres szénhidrátokat igyekszem kerülni. Sok gyümölcs, még több zöldség, sovány sajtok, túró, tejföl, hús (rengeteg), teljes kiőrlésű kenyerek. Minimális egyszerű szénhidrát, tényleg csak azért, mert azért az is kell, meg minimális zsír, azt is igyekszem repceolaj és vaj formájában bevinni. Bár bevallom, a hétvégi vajas fonottkalácsos, forró teás reggelikről nem terveztem lemondani :))))) Egyelőre...

1 megjegyzés: