2012. szeptember 10., hétfő

7+0

Voltunk vérvételen, amennyire rosszul voltam a gondolattól, annyira nem viselt meg a végén :) 72 kilót mutatott a mérleg, 126/90et a vérnyomás mérő. Gondolom a hájam nyomja fel a vérnyomásomat is, ilyen magas nem szokott lenni. Jó is lesz a diéta, legalább lemegy pár kiló. Muszáj, mert ez így több kárt okoz, mint hasznot. Most nagyon odaügyelek, hogy mindenből erősen csökkentett zsírtartalmút vegyek, és nem esek cukrot. Gyümölcsöt is módjával, igyekszem inkább zöldségeket enni, bár azt annyira nem szeretem, de ugye vitamin... gondolkoztam a salátázáson, hogy jót tenne, meg ugye a hússal kellene valahogy megbarátkoznom, de ma is a drága férjemnek kellett a húst feldarabolnia, mert én majdnem behánytam... :((( Következő UH: október 1 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése