2012. augusztus 25., szombat

4+5

Ma volt az első olyan görcs, amikor azt hittem, menten elönt a vér. 2x is volt ilyen, az egyik garantáltan csak a beszorult szelek játéka volt, a másik viszont egyértelműen nem. A fiammal is volt ilyen, azt hiszem, ilyenkor tájt kezdődött az is. Gondolom, nyúlnak a szalagok. Kíváncsi leszek, vajon a hányinger is visszajön-e a jövőhéten. Ma elmondtuk a nagyon szűk családnak az örömhírt, egyrészt, mert én a 12. hetes marhaságban nem hiszek, másrészt mert nagyon sokára lesz legközelebb így együtt a család, és ez nem egy olyan dolog, amit az ember szívesen közöl telefonon, vagy levélben. Az én szüleim ledöbbentek, a férjem szülei örültek. Azt hiszem, fordult a kocka. Persze anyukám már azt tervezgette, milyen kismama pólókat fog nekem venni. Ez azért megnyugtatott, annyira akkor mégsem fogadta rosszul, mint amennyire vártam.

Gyógyszerek: palástfű, l-karnitin, glükozamin 4x, sörélesztő, c1000, lenolaj, gravida, mg-ca-d3

Tünetek: nincs új

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése